آن علایق منفی در موسقی را حذف کنید
نوشته شده توسط : محمد

مانند کسی که تماشا نمی کند رقصید ، مثل اینکه اهمیتی نمی دهید رقصید. به پاهای خود ضربه بزنید ، باسن خود را تغییر دهید ، به همان اندازه دیوانه یا وحشی بروید تا به آهنگهای مورد علاقه خود بروید. هیچ چیز کاملاً متناسب با شکستن ریتم و رقصیدن با آهنگی که دوستش دارید تکان نمی خورد.

9. سازماندهی شوید
یک راه عالی برای شروع حرکت به جلو و بررسی آنچه می توانید در زندگی خود تغییر دهید تا آن را بهتر کند ، سازماندهی است.

آخر هفته را در خانه خود بگذرانید و چیزهای غیرضروری را از آن پاک کنید. از چیزهایی که لازم نیستید و یا دیگر نمی خواهید خلاص شوید و به همه چیز فضایی دهید.
لازم نیست که به نظر برسد که از صفحات صفحه اصلی نیکوکاری خارج شده است ، اما پاک کردن فضای زیادی و اطمینان از اینکه خانه شما کمی هماهنگی دارد می تواند باعث شگفتی هایی برای بهزیستی ذهنی شما شود.

10. پرداخت آن را به جلو
زندگی یک رمز و راز است و می تواند یک میدان مین برای عبور از آن باشد. بعضی وقت ها می لرزید ، بعضی وقت ها می افتید. بخش مهم این است که خود را به عقب برگردانید و به جلو پیش بروید.

پرداخت آن به جلو به سادگی کمک به دیگران است. نیکوکاری چیزهایی است که اغلب به عنوان لوازم جانبی رفتارهای انسانی مورد استفاده قرار می گیرد. چند نفر از افراد مشهور را در مورد کسانی که مرتکب کاری فجیع شده اند خوانده اند ، اما از این عبارت دفاع می کنند که "اما [آنها] کارهای خیریه انجام می دهند؟"

برو داوطلب! اگر فکر می کنید در حال شکستن هستید ، به افراد دیگر کمک کنید.

مردم جهان در آنجا همان مواردی را که می گذرانید ، خواهند گذشت. و در حالی که ممکن است به کسی که دقیقاً همان شرایط را پشت سر نمی گذارد ، فرار کنید ، به افرادی که به کمک نیاز دارند کمک می کنید.

کمک به آشپزخانه سوپ یا فروش پخت و پز در کلیسا یا در یک پناهگاه بی خانمان یا هر جایی که به کمک شما نیاز داشته باشد می تواند تفاوت زیادی در زندگی افراد درگیر ایجاد کند. و باور کنید ، این وضعیت جهنم زیادی را برای ذهنیت شما رقم خواهد زد.

یک بت بزرگ من ، آدری هپبورن ، یک بار اظهار داشت که ما دو دست داریم: یکی برای کمک به خودمان ، و دیگری برای کمک به دیگران. این یک احساس خارق العاده است و فکر می کنم به افرادی که از زندگی خود متنفر هستند کمک می کند.

اگر به دیگران بروید و به آنها کمک کنید ، چنین تأثیر مثبتی بر جهان دارید که بخشی از آن به طریقی به شما باز خواهد گشت و بهتر خواهد شد.

بیشتر برای ایجاد انگیزه در شما
چگونه هر روز وقتی از خواب بیدار می شوید انگیزه بگیرید و خوشحال باشید
12 چیزهایی که هنگام احساس گم شدن در زندگی باید به خاطر بسپارید
چگونه می توان در هنگام افسردگی و ناامیدی انگیزه ایجاد کرد
احساس ناامیدی در زندگی؟ 8 راه سریع برای بازگشت به مسیر
راهنمای رایگان خود را قبل از رفتن فراموش نکنید
چه چیزی شما را از گرفتن آنچه می خواهید باز می دارد؟ با چه چالش هایی روبرو هستید؟ یک راهنمای ارزشمند را بدست آورید و تکنیکهای اختصاصی را برای خاموش کردن یاد بگیرید.

آنچه اکنون بیشتر به آن نیاز دارید را انتخاب کنید:




:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: